Trasą Triathlonu Charzykowy w Borach Tucholskich 2019 na rowerze MTB

Jest to materiał video, który został nagrany w czasie, kiedy odbywały się zawody triathlonowe w Borach Tucholskich, a dokładnie w Charzykowych. Rano 9 czerwca 2019r. ok. godz. 5 postanowiłem pokręcić się po trasie kolarskiej właśnie tych zawodów. Oryginalna wersja trasy kolarskiej Charzykowskiego triathlonu zaczyna się w Charzykowych i tam ma finisz (dokładna mapka: link). Moja natomiast jest nieco wydłużona ponieważ wystartowałem z Chojnic, a wjechałem na tor trasy w Karolewie. Żeby było ciekawiej całą długość przejechałem 'pod prąd' na zwyczajnym rowerze MTB. Zawodnicy atakowali ją w przeciwnym kierunku przez Funkę, Bachorze, Swornegacie, Chociński Młyn w większości na lekkich rowerach triatlonowych. Na tym filmiku został jedynie pominięty krótki ogonek (2,5km) z Wolności do Czarnoszyc. Cała oryginalna trasa, a właściwie połowa z 1/2 IRON MAN to 45km. Moja wypadła dłuższa, bo jak już wspomniałem start był w Chojnicach z najwyższego punktu miasta - starej wieży ciśnień (ul Sępoleńska)... ale też wjechałem nieco głębiej niż zawodnicy, bo w Ciecholewach zjechałem do wysokości rzeki Brdy. Z oczywistych względów przewyższenia (elevation) na moim dystansie (50 km) są nieco większe, ale głównie z powodu konieczności wdrapania się pod ul.Bytowską w Chojnicach i wspomnianych wcześniej Ciecholewach (z doliny gdzie przebiega rzeka Brda). 
 Wszystko inne bez zmian, więc można podziwiać piękne widoki z trasy jakie mieli okazję mijać zawodnicy, zwłaszcza że trasę tą pokonałem w tym samym dniu, co odbywał się triathlon 1/4 IRON MAN - 09 czerwca 2019r. 
Mój 'prywatny rajd' miał miejsce w godzinach wczesno-porannych - nieco po godz. 5 i zakończył się o 6.50 na starym mieście w Chojnicach. 

Miłej wycieczki po Borach Tucholskich !






Komentarze

  1. Rzeczywiście widoki z trasy zapierają dech w piersiach. Wyglądają niesamowicie wręcz.

    Mój blog: https://www.hard-met.pl/oferta/elektrobebny-do-zadan-lekkich/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jelenia Wyspa, Bory Tucholskie